18.53

gör jag ett inlägg. hände ingenting idag i skolan verkligen förutom att vi gjorde ett cykeltest typ, konditionsgrej för nånting. vi har förresten fått veta att våran spanskalärare ska ut och resa nästa år så vi ska ha spanska TRE gånger i veckan med klasserna på brits? helt stört och ojojojoj vad mobbade vi kommer bli. hehe från monte liksom alla tror så mycket om våran skola men ja det är sånt man får ta när man går där hahaha (Y) så nu kommer vi placeras in i olika klasser och ha lektioner med dom alltså, undrar verkligen hur det här kommer sluta...... men ändå fett kul om man kommer med några man känner och så (: jag har nyss gjort en lista på arbeten jag måste få klart den här veckan. den listan blev alldeles för lång, typ tio arbeten som jag inte är klar med. GREAT! men jag vill ha helg och sol och friidrott och friidrottare och turken och palle och aaaaaaaaallt förutom skolan nu alltså. plan 3 är påväg att försvinna ur våra planer eftersom att vi är borta då osv. får se hure blir men hoppas verkligen på att det fixar sig! :D jag menar en dag är bättre än ingen dag ju. vi ska höra med de andra, eller ja örten & viktor lär det bli eftersom att cal är i usa nu i tre veckor... :( aja ni behöver inte veta allt haha (H) nu ska jag äta eller nåt, puss&pill /turi e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0