21.47

kom hem från friidrottsträningen nyss. jag körde häck, kort häck. fick träningsprogramm av yvonne (TACKAR&BOCKAR) och cyklade fridfullt hem med shuan & shalamarr hehehehe ja precis! men idag idag lämnade jag in min so "uppsats" äntligen den skulle vara inne förra fredagen och idag sen igår var jag klar! fett med skönt. bara matte provet på freddag sen hel ledigt. ååh soommmmarlov kom till mig hehehhehe elller nåtttttt! imrgon ska jag prata med rektor tyko för jag skaaaaaaa bara på premiumlägret ska ska ska ska. hehehhee nu ska jag slänga mig i duschen för jag är hellortig (eller nått) men först ska jag dricka ett paket mjölk /tuuuriiii m
vi bara äääääääääääääääääääälskar hästar! inte läskiga alls


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0