26 maj

om exakt en månad är vi i göteborg, jag & friidrottarna på världsungdomspelen.samtidigt äre p&l här hemma enda gången de händer nått i borlänge åker jag iväg.. men vesst vesst de blir kanonkul 5/4 toastesh
vu - 07

de blir iallfall söderfors i sommar shit shit shit kul kul kul med mina bästiiiiiiipluppi palle & turiiiii! hihiiihi

skolan idag va lika tjill som vanligt alltsåå shit märks att de är sommarlov nu snart asså, fett skönt. bara ett matte prov sen äre sluut juuuu hiihi och föresten har jag blivit inbjuden av einar på saftkalas i sommar. då blire tuuriiii. snart ringer hon, emma i egen hög person, för att prata plan 3.. elias (hahhahahha) är lite sådär upprörd.. hehe. men ja ikväll ska jag på friidrott & då äre massa grejer ja lä fråga.. som jag antaglien inte får svar på...  hehe, men ja precis. herrååå



ps. jag åt melon

/majus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0