årets första doppppppppppp

lördag: åkte till dala-järna för att kalasa morfar GRATTTISSS!!<3, träffade gamlingar och stekte. åt 8 bullar tårta kakor kaka smörgås tårta ja de var typ 1/10 av vad jag åt. gotttt! jag & farmor plockade miljoner rabarber eller nej filåt 10 000 rabarber som hon skulle göra saft till hampus till. occh nej jag har inte halgus valgu(!!!!!!!!!!) som dom över 60 yrade om heeeeela dagen... tittade på robinson hur ff*n kunde ellinor vinna?!?!?!? så störande altså guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud jag hejade på jarmo. jarmo är bäst. vi älskar jarmo. jarmo jarmo jarmo.
 
morfars fina tårta.


söndag: vaknade hos mommo&moffa. gick upp åt frulle och satte mig i solen. skööönt och där satt jag till klockan var 14.24 för då gick tåget mot borlänge. väl hemma stekte jag lite till och sen åkte jag till moa. väntade där på den segaaa ja snigeln (?) i två hela timmar. sen åkte jag emil & moa och åkte rull åkte i 1 timme och 20 minuter om man räknar liksom de vi åkte vi stannade ett tag i haganäs och badade också. årets första dopp för mig, inte för dom. sjukt varmt i vattnet shiit de var ju så man verkligen kunde ligga i och bada hur skönt var inte de. när jag kom hem halv 10 åt jag grill och sen nu sitter jag här.

 
mo älskade sina möller, dock äre inte på bild... bara på film. och de vet jag ju som sagt inte hur man lägger in. inte ännu.

mo visade hur nils hon var på fotografering.

pussssssss duscen väntar. / maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0