emmamaja.blogg.se piiiis out

jag och maja har gjort en ny blogg som ni kanske märker, egenligen ville vi bara byta namn eftersom att det bara är vi som fattar det där med turkme. men så vi tror att det blir bättre om vi heter något sånt här istället, för vissa tolkar turkme heeeelt fel. iallafall så kommer bloggen fixas till mer under helgen för det är lättare när båda två kan slå ihop sina turkiga skallar tillsammans liksom, hahaha men det blir en bästishelg helt enkelt. massa emma&maja blire och sjukt vad jag längtar alltså! hihi det blir bäst som allt annat vi gör. men nu kan jag inte skriva mer för jag måste se om det finns något jag kan/får äta annars hungrar jag ihjäl typ.
puss&pill / emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0