fjärde inlägget för idag hahaha

hahhaha alltså shit jag vet inte vad det är med mig men jag har ju inte skrivit på så länge så nu tar jag igen det liksom :D nu är jag ledig från idag till tisdag. fettsköööönt! idag ska jag plugga (EFTERSOM LÄRARNA TROR ATT VI INTE HAR NÅGOT LIV SÅ GER DOM OSS ÄNDÅ EN HEL HÖG MED ARBETEN ÄVEN FAST VI HAR EN VANLIG SKOLDAG PÅ HELA VECKAN), träna och packa till imorgon då jag ska till mora på orienteringsläger. tre tävlingar, sprint, medel och stafett ska jag ta mig i genom. haha vill inte tänka på hur grymt bra det kommer gå...... hehe. men det blir kul iallafall. det luktar nygräddade pannkakor i hela huset men eftersom att jag inte får äta det blir det väl antagligen tomat, gurka och fisk eller kyckling som alla andra dagar under den här tiden... på måndag ska jag och pappa till stockholm igen och kolla upp det här med min mage osv. jag är SÅ död om dom säger att jag ska fortsätta äta såhär. nu börjar jag bli riktigt trött på det och om det ska fortsätta vet jag inte vad jag gör.  /emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0