för dig tuuurk

orkar/borde inte skriva här nu eftersom att jag skrivit en mening på no hemprovet som ska vara inne ikväll (Y) tooooppen. men jag göre för dig turk! eftersom att du sa att jag skulle göra det hahaha. jag var på friidrottsträning ikväll, aaaskul! :D kände ingenting i magen och så så det var grymt faktiskt. fast det känns ändå ovant och springa. i slutet träffade jag palle och de andra också :D jag har inte träffat palle sen hon var i turkiet. bruuuun & fräääsch hahaha ;D men riktigt kul att träffa henne iallafalll, hon är grym. nu ska jag vara lika grym som palle och göra no. eller ja försöka iallafall. så jag säger väl puss&pill som alltid. det blir söderfoooors med mina bästsisaaar i sommar förresten, jag&maja&palle!!! kan inte bli bättre. hihi åh vad jag älskar er. /emmma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0