framtidens tränare

                                  
 hejsan är är jag. nu sitter jag här igen.. dåligt av mig, mycket dåligt maja. hon måste egentligen skrva so.. men orkar hon? nej. bryr hon sig? nej. så precis. skolan idag två lektioner och studiebesök på haga. engelska prov igen och ja va ska man säga.. hhe egentligen om jag var rikgti hurtig nu så skulle jag cykla tiill kupolen träffa moa och få mina doc.. men nej, de får blli irmgon istället. nu ska jag äta pangkakor och sen ska jag och min älskade lamashaun åka upp till friidrotten för att träna små barn & sen ska vi träna själva såklart.. så de lär bli få se... runt 4 timmar uppe på ip idag hehe men de är hel tjill, med andra ord apakul. dom där 7-8 åringarna kommer få en träning dom aldirg kommer glömma hähäähähäh nej nu ska jag gå och försöka skaffa mig ett liv som jag inte lyckats med tidigare. jag har sex skoldagar kvar av mitt liv i årskurs 8, de känns rikgti bra nu/maja


                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0