hit & dit & överallt

friidrotts träning inför sm idag på ip idag 11-13.40 på ett ungefär, hem fort äta duscha sen till moa ytterst kanske att de kommer en skit kul film sen.. men nej för hemskt snygg att lägga ut här tror jag. tyvärr kära läsare. hon har föresten skaffat sig en blogg den där  moa snart störst i världen, efter oss dårå... och blondinbella kanske. just nu håller jag på att städa hampus eller ja mitt rum så länge han inte är hemma hahaha så gått som hela tiden är han i göteborg så jag håller på att flytta grejer och så nu ska jag gå och hämta en hög saker i mitt rum och flytta ner.. men ja så precis  har intetid med käre bloggen någe mer.. poor blogg! /maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0