i väntan på skolan hehe

maja har redan skrivit om helgen men ja, det var verkligen grymt. jag skriver ingenting mer om det för att jag tycker maja fick med det mesta faktiskt =D hon och jag fredag lördag och sen kom cal också. (: idag på morgonen har vi matteprov och nej jag är inte sååååå pepp, hehe okej man brukar inte vara det inför prov men ja ni fattar. oförberedd om man säger så. jag har inte tid att skriva något mer nu. idag är det vanlig skoldag och imorgon ska vi på hajk med klassen och sover i någon stuga långt in i skogen tills på onsdag. vi ska vandra och sånt liksommmmmm! jag hoppas verkligen att det blir lika kul som hajken förra året fast då paddlade vi kanot och det var hur varmt som helst så jag tror i och för sig inte att det här blir lika roligt, men man kan ju hoppas påre bästa iallafall (: vi kommer hem på onsdag kväll och på torsdag ska jag till mora på orienteringsgrej och så kommer vi hem på söndag igen. nu måste jag skynda mig, puss&pill en header kommer självklart inom kort! =D /emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0