iiiiiiiiiiiiiiiih

min rumpa har domnat bort och jag har fastnat på "the bear picker kings" fräna / koola / balla / ljuvliga / underbara låt. som sagt får jag in klippet när jag fattar hur man lägger in de sattsäga, kan iallfall meddela att vi kom in på torsby allahopa om jag fattar de rätt!! fyyyyyyyyyyyy 17 va roligt säger jag bara!! imrgon åker jag till dala-järna och stannar nog till söndag. skönt & apa bra att de ska bli så varmt ju. älskare!
och jag kör som vanligt alltid på dom snyggaste hetaste ballaste seriöstaste bilderna jag hittar. men ja precis så hääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär mycket bryr ja mig. så va bra. nu har jag inte tid med dig bloggen. ber om ursäkt så vi ses. mvh maja


Kommentarer
Postat av: alibaba

Vad är torsby? (:

2009-05-30 @ 09:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0