impulsift (?)

okej, vart ska jag börja, jo i lördags åkte vi till karlstad stafett sm. kvarnsveden kom trea på 800 falun vann 100 och vi kvarnsveden kom 7 på 100 hihi rätt nöjda var vi allt. skit kul. kort och rätt.

idag fick vi sluta 2 alltså en och en halv timme tidigare:D och gjorde vi något på lektionerna ? neeeeeej hihi fett med tjill. mne nu måste jag skriva lite mera på min so som skulle ha varit inne förra fredagen. kastar in lite bilder. puss & kram nej skoja baaa puss & pill!
 
mitt världens bästa roligaste öega

snygggaste öeggat

universums bästa shalamarr

jag var rätt grym filmare / fotograf.

busfröööönn


jag hissar & dissar lite över helgen.
 hissar ; första platsen på 100meters staffetten palle erika amanda & siri. vill också hissa kv;s tredjeplats!
dissa; vill jag göra till mig själv, för jag råkade spela över det jag fimat av 800meters loppet på shalamarr till en skkit rolig film jag gjorde på hotelrummet, de blev en lindas rumpa & en argbigga till shalamarr. men jag lever

nu ska jag skriva klart med mina msn kompisar  just nu, einar, för alla andra i konversationen övergav oss & så ska jag skriva till palle! hihihiihh

en gång för alla. PUSS & PILLL!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0