in the summertime when the weather is high tralalalalaaaa

jag har haft den låten på hjärnan huuuuur länge som helst nu och grejen är att jag bara kan typ en mening tralallalalalaaaa så det är väldigt störande, hatare!!!!! men det är verkligen summertime nu vilket är myckeeeet bra. ska bli typ + 28 grader och sol i helgen och sen skare vara fint framöver liksom. hehe väderleksrapporter från turie (H) fast nu är det nederbörd över hela landet (iallafall utanför mitt hus) men det ska spricka upp unde rdagen och solen kommer titta fram mellan 12.02-14.58. (: nej det där sista var inte sant. jag har SÅ tråkigt. okej det är morgon men jag är redan klar för en cykeltur till the monte tillsammans med min cykelfriend saaaaara! :D nu är det bestämt att einars saftkalas blir på tisdag och jag och maja är inbjudna gäster såklart, feeeeeett roligt massa bullar saft kakor hahaha :D ni vet sånt där kalas som man hade när man var liten liksom, värsta saftkalaset liksom. om fyra minuter står nog sara ute och väntar på mig så nu måste jag sätta fart helt plötsligt :O blogggen tar allt för mycket tid hahah, hejdå puss&pill önskar turiiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0