lääääs och sen hjälp mig

som ni ser så har jag fixat dit en header nu, men det är fortfarande långt ifrån "shit vilken snygg design dom har alltså" hahaha men med två turkhjärnor är jag rädd för att ingen någonsin kommer säga så om våran blogg... jag har råkat ändra stilen på texten också, och mycket mer som kanske inte syns, eller så gör det de? jag vettefan vad jag har gjort iallafall, läste på den här designa din blogg bloggen, och där fanns det massor liksom. men någon som vet hur man får bort maja&emma på headern? alltså man måste ha en text där men den är i vägen!!! jag bara hatar att det aldrig ska gå som man vill när det gäller elektronik. hahaha oj jag låter som en gammal kärring men så äre (H) /emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0