maja längtar efter sina doc

.. som hon får av moa förhoppningsvis på fredag! som jag längtar, mums.. tänkt dig en doc på tungan och ååh neeej jag kan inte prata om de. hehe så till min dag, vad har jag gjort idag? jo idag har jag varit i skolan, något speciellt som hände där? njaaa hade engelska prov som gick bajsssss & annars en as chill dag som alla andra dagar.. alltså vi gör ingenting i skolan längre haha, hur skönt är inte de? jo apa skönt. sen var jag på larsen träning, var de jobbigt, kul, drygt? jo visst alla tre, uppdrags-löpning är verkligen skiit kul älskare och de är väldigt jobbigt också.. ingen känsel kvar i mina ben.. typ om man ska skriva de med bokstäver, aj! min mama kom hem från italien & götet idag :) puss på henne, sen fick jag en replay parfym luktar as gott jag är kär, nagelack & glitterögonskugga (hahaha låter som jag är tre år och ska klä ut mig till påskkärring, men nej tyvärr jag hatar bara ordet ögonskugga) de var fint iallfall, är jag glad? JAPP! och ja ni såg ju emmas inlägg, har vi inte världens bästa blogg? jo för de har vi! /maja


Kommentarer
Postat av: Julia S

sv: Tack så mycket :D Söt blogg ! :)

2009-05-13 @ 21:52:02
URL: http://juliajjulia.blogg.se/
Postat av: s

Sv: Precis Maja :D kommentera,kommentera,kommentera :D

2009-05-14 @ 07:51:58
URL: http://tyypgiraff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0