mora & stockholm

eftersom att jag har 100000000 olika grejer att göra nu i skolan så hinner jag inte med att skriva något långt inlägg nu men kan göra en liten sammanfattning av helgen hehe. på fredagen åkte jag buss (ensam!!!!!) till mora och gick sen till tävlingen. fick vänta där typ en timme innan klubben kom haha jättekul. sprinten gick helt okej om man tänker på att det var typ andra gången jag höll i en karta sen i somras hehe. dom andra tävlingarna gick pissss. men resten har varit hur kul som helst, grymt bra människor och så. (((((: kom hem från mora igår och åkte nästan direkt till f&f och imorse gick vi upp runt fyra för att åka in till stockholm där vi skulle vara sju.... nu får jag iallafall börja äta lite mer vanlig mat, men jag får inte äta någonting med laktos så nu är de det vi testar ifall jag inte tål. det betyder ingen mjölk, fil, glass och sånt!!!!!!!!! :S nu måste jag göra no puss&pill /e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0