samma liv, men ny sida

emma fick äran att ladda upp första inlägget i den nya fräscha (hahah) bloggen. hon har ju redan gett er anledningen till varför de blev en ny blogg hehe. ja vissa människor förstår sig inte på oss, men vad bryr vi oss? ingenting haha. hhahaha skolan idag, jag ber om ursäkt ifall jag har varit vääääldigt jobbig haha men de va inte meningen vet inte vad som tog till mig bara, men jag hade kul, man lever bara en gång liksom hahah och min älskade matilda linn larsson var ju en rikgit pärla på svenskan också gud vad jag skratta, jag kissade på mig! haha sjukt kul hon var den där loliboi med spik och grejer. sen träningen och de var kul, 300ingar och 150ingar jobbiga dryga roliga, mer detaljer tar vi inte här hehe.. usch då. om exakt en månad har vi haft sommarlov i två dagar, och ack som jag längtar. det blir en maja&emma sommar det blir bästis sommar de blir bästa sommarn. ppp/maja

 

 


Kommentarer
Postat av: matilda bäst

vafan skulle du göra utan mig i skolan!!!



lol + lolliboi är ju bara bäst asso!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-05-13 @ 16:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0