snabbis nu innan träningen

jag skriver bara en kort en nu för jag ska ut och springa sen. skolan som vanligt och nej det var inte roligt. eller ja en helt vanlig dag liksom (: vi hade slöjd och jag blev klar med vantarna (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) helt sjukt att jag är färdig alltså. fast det tog 14 lektioner.... ;) efter lunchen åkte jag amanda och amina hem till amina. vi skulle haft engelska men det blev inget så vi fick hemuppgift istället och vet ni? faktiskt så gjorde vi klart hela uppgiften och var värsta..... kreativa. nej så heter det inte? jag kommer inte på ordet.................................. jo effektiva heter det! effektiva är vad vi är :D asbäst. det blev också många långa sorgliga behövliga gråtiga samtal. eller ja jag och amina försökte och amanda slängde in en kommentar sådär ibland. hahahah alltså såååååå amanda layton... det här blev visst inte ett så kort inlägg men nu måste jag verkligen byta om och sen träna! det blir första passet sen tureberg eftersom att jag har varit förkyld och är det lite fortfarande. men jag trore går bra att köra lite distans iallafall, puss&pill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0