sommaren 09 var det ja

om en månad har vi sommarlov, eller ja vi har till och med haft det i två dagar. innan dess ska vi på vandring, alltså hajk med klassen. och sen är det massa lediga dagar och sånt, så tiden kommer bara rinna iväg liksom! :D i helgen blir det en bästishelg, nästa helg (från tors-sön) blir det mora lägret orientering. sen massa annat skoj. bara pang, så är det sommarlov typ!!!!!!!! :D jag och maja ska på rix fm också. hahahha åh allt kommmer bli SÅ bäst.


sol bad bryggan stennäset grannarna tävlingar träningar läger resor tältningar övernattningar glass jordgubbar bruna ben barfota i gräset klänningar grillningar varma kvällar fiska kräftor bada efter träningar sakna klassen vara ifrån skolan åhhhhhhhh vad det är sommar alltså

Kommentarer
Postat av: kingen

HAHAHA , det mycket du inte vet om mig maja! jag kan hålla djuuupa hemligheter! ;))))))

för att jag var den som höll i det, lr jag var våran kontakt person :P

hihihihihi ,vad roligt der var :D

KLART DU ÄR AVEBSJUK PÅ OSS SÖÖÖTNOS!

önskar bara att jag kunde få åka till götebrog med dig!

saknar dig muttan <3 :(

2009-05-13 @ 17:27:53
URL: http://sannaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0