sovande gör jag ett inlägg

hehe som ni såg så var jag inte speciellt pigg och orkade inte skriva så mycket om hajken igår. gör det egentligen inte nu heller men kan skriva lite iallafall. vi vandrade hur långt och länge som helst i bjursskogarna liksom. första dagen gick grymt, vi var taggade och min grupp + sara, henke och johan gick på hela tiden och kom före alla med väldigt mycket (H) vissa gick vilse och sånt men det tar jag inte nu hehe. i min grupp var det jag, amina, otto, och viktor. första dagen gick det som sagt asbra men andra dagen var det inte lika... nej gud jag orkar inte skriva någonting om det, men det var SÅ dålig stämning osv. med en väska på ryggen som väger jag vet inte hur mycket och fötter som typ gått sönder (tappat allt skinn typ) så är det inte så kul och vandra + att det såg likadant ut ÖVERALLT så det är lite skillnad att vandra i bjurs än typ alperna. vi sov i en stuga natten till igår. det blev en rolig och mysig kväll med brasa och grejer. det var som stora sängar som man sov flera i liksom, men eftersom dom andra hade tagit åt sig all plats, haha, så fick jag sova bredvid einar och linus. men det blev bra, dom är bra (: jag har inte sagt att jag typ gick på en huggorm och höll på att dö förresten!!!!! helt plötsligt bara ser jag en orm 1 dm framför mig och jag bara ställer mig och skriker hur mycket som helst och alla står bakom och inte fattar nånting. men det var en orm och den var asläskig. haha hjärtat höll fan på och hoppa ur och jag stod där och nästan grät hahah. nu har jag ingen lust att skriva mer så det här får räcka för idag, eller iallafall om hajken liksom (: puss&pill /emma

världens bästa einar!

hahaha sara, henke och amina :D
kommer kanske fler bilder, jag har typ inga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0