tips hit & tips dit

tips 1: sitt aldrig ner lika mycket som jag har suttit idag, du får ont i rumpan, helt bedövad
tips 2: köp dom nya läkerol tugummina jag går på dom just nu, helt sjukt goda
tips 3: gör aldrig en gymnastik uppvisning så du rullar i torkat gräs, de kliar över heela kroppen
tips 4: gör saker i tid, annars är de för sent
tips 5: ring till mig om ni blir uppätna av en björn

ppp/maaa & sen hälsar jag från empen som ligger i sängen & ska sova.
hon ska på haik. vi får se ifall hon kommer hem någon gång eller inte,
 de visar sig ifall en person tog kål på henne eller ifall björnen tog henne..
nu har hon skrivit godantt för 3674 gången, så nu ska hoppa in i duschen,
eller då kasnke jag halkar och dör. jag går försiktigt då..
för ni vill ju att jag ska leva hahahahha ja nog tjatat puu&pill varuvill:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0