tzatsiki

efter att ha tryckt kladdkaka medans jag har kollat på tzatsiki är det ganska svårt att få ner mina köttbullar & makaroner.. första gången de har varit svårt att trycka makaronerna.. jag blir ju lite rädd. igentligen skulle jag inte sitta här nu.. för jag borde skriva klart so som skulle varit inne i fredags & jag har bara kommit halvvägs...  men tror inte jag orkar de.. inte ska jag träna idag heller, de regnar & jag har ändå ingenting att träna, min hjärna är tom på fantasi. men imrgon äre friidrott & sen ska jag träffa yvonne efter och kolla träning och så:) de blir nog bra hoppas jag. men sen tänkte jag på de här med grenar? jag vet inte ens vad jag ska tävla i i sommar?!?!?:O guud så svårt, men 80mhäck 300mhäck 300 ska jag göra sen ska jag väll kasnke springa 100 hoppa längd & kansek 800 någongång ibland får se hur de går efter första tävlingen hur de går.. :) idag är det iallfall 23 dagar kvar till skolavslutningen & 5 skoldagar kvar.

det jag har kvar i skolan:
- so uppsats
- matte prov
 ja det är nog bara det, :) om jag inte glömt något & de är ju otroligt skönt. men skulle dock inte förvåna mig ifall no häst madde kommer och säger att vi har prov en dag innan... inte så ovanligt mne visst.

/maja


Kommentarer
Postat av: mathilda

åååååååååååå vad jag saknar ! :-)

2009-05-20 @ 18:56:15
URL: http://mathildalarssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0