värlens bästa

emma&majas helg blev så grymt lyckad. en massa skratt som vanligt & grejer sjukt härlig äru bästis. vi tränade hårt nu är vi eliter efter 18 rep uppför hoppbacken i falun, vi var på stan & spenderade en massa pengar, värda pengar, maja alltså jag köpte, 2 klänningar jeansshorts linne & brunt & emma köpte 2 klänningar linne & jacka. (Y) bra köp av oss. eller jag köpte glass också men de får inte emma för hon gör ett test för hon har problem, ja vart vet jag inte rikgit eller jo mest överallt. så hon får iallfall inte äta något med socker och inte kolhydrater och ingetning så jag menar de finns inget kvar hon lever på kött & tomater typ. men men 2 veckor kan hon kasnek stå ut. kasnke. & ska jag vara helt ärlig så pluggade vi också. faktsit. föresten så är headern på väg, jag lovar den sitter där uppe snart. men visst vi har sagt så ett tag, men nu lovar jag att den kommer. nu ska jag äta grillat kött & potatis beanässås & ett paket mjölk /maaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0