sköööön t

vaknade imorse och mitt hår såg inte ens ut som ett fågelbo:-o kooonstigt tyckte jag. åkte till skolan och gjorde matte prov första lektionen, de provet kommer jag nog kasta i papperskorgen innan jag ser de hehe.. sen so såg vi på världens hemskaste film, spanska såg vi också på film, svenska såg vi också på film.. men alla filmer va bra satt litsom ja. sen proffe och brottning sen ut och springa sen hem och lät mickis klippa av liiiiiiiite inte mycket liiiite av min rishög. sen soolade jag och grejer åkte till konsum och handlade.. hehe. nu sitter jag här och har no life. undra hur många gånger jag har sagt att jag har no life (?) men jag är lite små mobbad som alla redan vet... jahapp.
idag vare ifallafall sista skoldagen i år 8 för mig. fyfan va skönt, ursälta svordommen men de va värt de heheheh. precis.

bilden är från turkiet i höstas och de var typ jätte varmt ute idag, och imrgon ska de bli 25 grader och på söndag 28 (Y) kanon braaaaaaaaa. jag har tråkigt. ring mig. tack på förhand. jag vill till emma. till falun. nu ska jag gå nej de ska jag inte för jag vet inte vad jag ska göra.... men jag vet inte vad jag ska skriva om heller... äsch hejdå /turim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0