VIKTIGT INLÄGG ATT LÄSA!

helt sjukt skönt inge mer skola den här veckan. måndag & tisdag elevens val så vecka 21 var ju otrligt bra. imrogn är det tre veckor kvar till sommarlov de är ju också helt sjukt?! nyss var det nyår och jag och mina öegon var i vika och hade kuuuuuuuuuul och som jag saknar älsklings palle alltså de är helt sjukt! men i helgen ses vi nog hoppas jag! åååh puss på palle hahaha ppp igen! just nu sitter jag här och äter äpple ett stort rött runt äpple och efter jag har lagt in de här inlägget ska jag gå ner och byta om för jag ska på friidrott, undra vad larsen har tängt till oss idag.. vi får la se de ocksåååå hihiihhe jag känner att inget av mina inlägg blir speciellt intressanta vem bryr sig om jag äter ett stort rött äpple lixom (?) hehe men de kommer sjukt intressanta snart.. jag lovar
!
/maja
ps. träffa tallriken när du ska hälla i joghurt, de blir jobbbigt att torka upp annars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0