fre lör sön

fredag: skolan slutade tio över tre. gjorde ingenting mer den dagen för jag inte hade lust. kollade på idol och åt massa goda grejer haha.

lördag: stavgång med mamma på förmiddagen, lääänge och tråkigt. åkte till borlänge för att kolla på goodnight sweetheart musikalen, helt sjuuuuuuuukt bra alltså!!!! världens bästa anna frisk var så bra som jag har hört att hon är på det där! impad. efter musikalen lämnade vi av mig hos maja. vi gick på bio, flickan som lekte med elden. den var bra, lite läskig ibland men asbra. fast brandlarmet gick mitt i filmen och vi fick lov att stå ute typ en kvart.... men inte gjorde det mig något för jag behövde en kisspaus haha ja fortsätt anteckna ni. efter bion gjorde vi ingenting hos maja, åt, kollade på någon film och sen somnade båda i soffan haha sååå pigga. sen vare godnatt

söndag: vaknade hos maja. var där ett tag sen hem. tränade distans med pappa i typ 1.20 h på lugnet, det var dryyyygt men kul! somnade pladask direkt efter. nej nu måste jag plugga hejdå /e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0