att jag aldrig lär mig lösenordet till bloggen...

elevens val idag. måste tydligen erkänna att våran blogg inte var speciellt populäär... tråkigt nog alltså :( lotta hade väll ganska många mer.. men hon har devote. de är fusk.. ehm eller nått. sen åkte jag och maria till kuppan en ssväng.. ååh jag vill ha min peaktröja! as snygg. sen åkte jag till stan träffade moa och åt glass! cyklade hem asfort och bytte om sen åkte jag på friidrotts träning! i helgen äre skol sm i västerås! men såklart har de blivit nå fel på min anmälning! är jag förvånad? nej inte ett dugg.... jaaaaa sen ahr jag inte så mkt mer att säga mer än att jag ska på nå grymt roliggt imrong!!!:D:D::D:D:D::D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D::DD:

hejdå fågelbo eller nått.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0