det kanske är som dom säger

ja jag är nog värsta problembarnet. jag har börjat insett det nu hehe efter alla gånger jag hört det av maja osv. nu har jag börjat äta lite laktos igen för det blev ingen förbättring med magen bara för att jag åt laktosfritt.... så inte är det de heller som är felet. nu äter jag glutenfrikost alltså inge mjöl typ. ååååååh jag saknar pannkakorna, pastan, brödet, bullarna, godiset ja aaaaallt ungefär! mat säger jag bara, det är bra grejer det. <3333
idag på träningen gick de första fyra backintervallerna riktigt bra faktiskt, sen på femte har jag ingen aning om vad som hände men jag fick typ andningspanik som typ astmagrej. asläskigt. jag kunde inte fortsatta och blablabla. sjukt läskigt vad mycket fel jag har i min kropp alltså haha fyyyy. nu ska jag ringa palleballe och sen måste jag börja packa för att imorgon åker vi till f&f, på lördag shopping i barkaby och på söndag är det lidingöloppet. NERVÖS? SVAR: JA. vi höres på måndag eller nåt, för inte finns det en dator ute på landet inte.. PUSS HARE BRA /e



SAKNAR MIN PLUPPPPPPPI



Kommentarer
Postat av: måns sunesson

det ser du som du är naken på bilden grrrrrr

2009-09-25 @ 17:42:38
Postat av: torgny

ja naken jag skulle vilja äta upp dig

2009-09-25 @ 23:45:55
Postat av: Anonym

hahahahaha lovar att det är maja som kommenterat! nästan hundra procent säker alltså.

2009-09-27 @ 18:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0