emma här faktiskt

tja! hur längesen som helst jag skrev nu alltså men jag o r k a r  i n t e. skolan är som vanligt. idag hade vi spanska i seriöst typ fem timmar känns det som....... så sjukt onödig tid helt klart. på rasten hade amanda & lisa banantävling och ungefär halva skolan kollade på eeehh det är så monte allt det här. imorgon äre fredag och det ska bli så skönt. jag, cecilia, einar och amanda ska ha filmnatt hos mig! mysigt (Y) vi ska kolla på eva & adam + mer! haha typiskt oss.  på lördag ska jag stå typ parkeringsvakt på stan för att samla pengar till klassresan i vår och på kvällen är det höstfest i stennäset (?) som varje år. får se hur det blir. och på söndag ska jag till ebba och agnes och baka pannkakstårta och prataaa massor. ja nu har jag berättat hela helgen så nu slipper jag skriva på några dagar hehe. nej ska försöka bättra mig faktiskt. nu måste jag ner och käka pannkakor och sen ska jag nog på ol träning nu när usm är nästa vecka haha. bäst att börja träna ;))) hejdå hare fint! /e

lägger in en bild på mig och maja för att hon fyllde år i måndags!
grattis världens bästa (läs sämsta, drygaste, dampigaste, jobbigaaaste) lillasyster hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0