fredag äntligen

seg dag. sega lektioner. vi hade slöjd och jag HATAR DET. alltså verkligen hatar. inte är jag någon favorit bland slöjdläraren heller...... jag och cecilia dissar ohjläpsamma syslöjdslärare. omogna killar. och mycket mer. haha våran diss-lista lär bli rätt lång! finns så sjukt mycket jag irriterar mig på nu. cecilia vet om min fina hat-lista hehe men den tänker jag inte skriva här helt offentligt inför aaaalla våra sjukt många läsare. en sak som vi ändå hissar är småkillarna i sexan på våran skola! när dom är lika stora som oss alltå shit shit shit vad snygga dom kommer vara! :-D är avis på tjejerna i den klassen alltså. haha synd att vi är liiite för stora cecilia ;) snyggaste klassen på monte helt klart. förutom våran då eeeeh. nu ska jag ta cykeln till cecila för att åka och hyra film med hon och einar till våran filmnatt i natt! vi tänkte kolla på idol, äta taco, och masssaaaaa gott och såklart kolla på alla filmerna dårå. det blir mysigt och sen kommer amanda också när hon har spelat sin match. nu ska jag gå, puss hare bra för det tänker jag ha. /e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0