fredag ?

tja. alldelles för länge sen nu. fick nyss lite skäll av maja att jag inte hade skrivit på jätte länge och det är ju faktiskt sant, tråkigt men sant. hela mina 24/7 timmar har gått åt och nästan över-gått-åt! plugg träna äta sova plugg träna äta sova osv.  men klart jag är ledig på en fredsgkväll. nej det är inte bra. men har dalaläger imon så är bäst att jag är inne ikväll aaaaaaah. skolan soft, innebandy på profilen håller tydligen på att bli värvad(?) sen svenska bild so sen heem och iväg å träna. aja sen blev det thai med far så nu sitter jag här och gör ingenting.
justja maja sa att jag skulle ljuga lite som jag brukar göra? men här kommer det, Maja Dahlqvist är bäst
 de var ju inte sant efetrsom jag är bäst maja kan få vara näst efter mej hihaho:)

JAG ÄR LEDIG I 5 DAGAR !! hahah feeeeeetttt med skönt kan jag lova:)

caaaarrrrrrrrooooooo här  

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha

2009-09-28 @ 11:28:12
URL: http://idaanilssone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0