heeelgen

tjenatjena, emma här! helgen blev bra. åkte till farmor & farfar i fredags och kom hem igår. i lördags drog vi som vanligt till barkaby. köpte två jackor vilket var braaaaa (: på kvällen åkte vi till hummelviken och kusinerna och åt middag där, mysigt. igår (söndag) var det lidingöloppet. som maja skrev kom jag 15:e. jag tycker det gick sådär, som vanligt nu för tiden så krånglar min mage hur mycket som helst så det var dåligt. var inte alls lika trött efter som jag borde vara och det beror just på att jag inte kan springa på som jag vill egentligen..... jag veeeeet att du tycker jag bara är negativ när jag säger såhär maja men så är det. kommer alltid att vara. eller nej min mage kommer vara lagad snart :D i hope so. bästa moa kom tvåa och shalamarr trea! linda lite efter mig vet itne riktgit vilken placering och petter sjua! brabrabra. orkar inte skriva någonting mer nu, ringer maja istället. hejdå /e






Kommentarer
Postat av: ellen

eeeeeellens emma! (L)

2009-10-02 @ 16:37:11
Postat av: emmmmma

min eeeellen! (L)

2009-10-02 @ 16:41:09
URL: http://emmamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0