inte för att jag gillar rubriker direkt

halv nio satt vi i brits aulan och lyssnade på några om gymnasieval och sånt, det var seeeegt. jag hatar det här med att söka gymnasium och blablabla det är så mycket liksom. efter det kollade vi på lutherfilmen och efter det satt vi stilla igen hur länge som helst och lyssnade på våran bildlärare. mycket sitta still idag alltså, gillare inte. sen på lunchen satt vi stilla och på musiken satt vi stilla. vi slutade tio över två men jag och cecilia hade bestämt oss för att vi skulle se filmen stolthet och fördom eftersom att vi läser den boken som klassiker i svenska arbetet men man fattar ingeeeenting av boken om man inte ser filmen, så det gjorde vi. stilla ännu lite till men det vare värt. den var riktigt bra faktiskt och jag är lite kär i mr darcy. men det är ju bara på film haha



/////// e


Kommentarer
Postat av: ebba

åh emmaaaaaaaaaaaaa jag är också jättekär i honom! om man ser den tillräckligt många gånger och tänker tillräckligt mycket på honom så känns han nästan verklig

2009-10-06 @ 14:07:07
URL: http://ebbaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0