jag blir så aaaaaaaaaaaaaaaaaarg

men kul att min en vecka "gamla" phoniiii hoppade ur min ficka rakt ner i en äcklig toa i skolan som n¨ågon annan kissat i!!! och jag fick väll lov att ta up den!! fan va äckligt säger jag bara . nu ligger den i ugnen och där ska den ligga ett tag ! aaaaaaaaaarg blir jag.. och grejean är att de inte ens är mitt fel bara min otur!:@@@@@@@@@@


idag var DD i skolan och ville träffa mig... för skol sm. kul att dom tog grymt fina kort på mig också då.... vekligen :D hehe.... jo ja...

om en timme ska vi vara nere på stan för vi i friidrotten ska ut och käka som liten avslutnign ochsådär.. G O T T slutar antagligen på thaien som alla andra år. men jag har inte något emot de...

heddå........... / MajaAnnaLinnéaDahlqvist

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0