jag vill jag vill jag vill

jag vill utomlands!
jag vill shoppa
jag vill ha massa pengar
jag vill till malta med moa nästa sommar
jag vill ha vinter. vi skippar hösten
jag orkar inte va i skolan
jag vill inte ha dreads i mitt hår
jag vill ha långt hår
jag vill ha en lagom-telefon som inte sony ericson verkar ha uppfunnit än!
jag vill ha en egen måne

oj vad det tjänade med att skriva den här listan.. kul! de var ungefär en tiondel av vad jag vill nu.. men de var ju trots allt en tiondel. nu ska jag gå ner i mitt kalla krypin som kallas källarn. den är fin och nästan nystädad inte städad men ny plockad iallfall. jag träffade pauline och anna-carin på kupolen idag de va roligt:D:D:D:D jag ville bara säga de.. nu skriker min säng som en tok på mig! kanske bäst att lyssna och gå dit.den kan bli sur annars. nej asså nu vet jag inte vad jag skriver längre.. den sista delen av det här inlägget var helt onödigt.. eller ja hela de här inlägget var riktigkt onödigt.. faksitk! jag har käkat hela den här helgen. den har varit en god helg! i like it i like it i like iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit lalalllala hejdå stortå/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0