men jag hatar rubriker

kvällen/natten igår var riktigt mysig! mötte cecilia och sen åkte vi och hyrde tre filmer och köpte godis. efter ett tag kom einar hem till oss och då åt vi taco osv. vi kollade på idol och sen när amanda kom från matchen började vi kolla på film. vi hyrde två läskiga och en bra men vi orkade bara kolla på en och en halv typ haha. den första var verkligen aaasäcklig. verkade inte som att cecilia och amanda tyckte den var så läskig men jag och einar satt iallafall och kollade bort ungefär hela filmen haha! usch. såna filmer är inget för mig. vi började kolla en stund på barnhemmet också men cecilia somnade, einar fick lov att åka hem och jag och amanda fick panik och stängde av för att det var så läskigt.. haha fegisar men vi var trötta också. så vi bestämde oss för att sova och ställa klockan i morse istället så vi kunde kolla på den sista filmen och det gjorde vi. den var superbra faktiskt! :) runt elva var vi nere på stan och stod trafikvakter för klassen.. det var kul tråkigt jobbigt kallt drygt ja massa. efter det gick jag och mamma på stan en stund, köpte en mössa och jeanse/leggings. jag har tränat idag också, distans i regnet. hur skönt som helst! nu ska jag ner och mysa i soffan med mamma och maja haha. puss /e







filmerna som vi såg! eller ja skulle se hehe
vi ballade ur efter halva barnhemmet men a



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0