onsdag, typ

fööööörlåt! allt man kan säga förlåt till! jag har inte skrivit på hur länge som helst nu åh:( har inte haft tid tränat och vart i skolan 24/7.. men ska skriva lite nu om vad jag har gjort typ iallafall vi lä få lite fart i bloggen nu emma&maja det ska bli höga besöksiffror här asså:d

ja kan börja med helgen, freda profil, två lektioner sen vare domnarvsstafett och det gick riktigt bra vi kom två och först av 8orna (Y) sen gled ja å eve hem på rullskidorna sen hem till henne på kvällen åh tare lugnt kolla friidrott en lugn dag.:)
sen lördag vid tolv drog vi till torsby och nån stuga på en camping blåste hur mycke som helst jag å eve gick ut på nån ranglig båtbrygga vi hållde på å ramla i flera gånger haha shit va jag skratta då hah sen kolla vi på film hela kvällen typ och ladda för morgondagen:)
söndag gich upp halv åtta städa stugan sen dra till tunneln och åka lite det var fett ovant skidorna var ju hur långa som helst haha :) aa jag starta typ 11 och eve lite innan vi åkte två varv typ 4 km  körde lite fort på första varvet men det gick vell som väntat. Man kommer på hur kul det är runt tävlingarna fett pepp på att åka igen men det är typ 10 veckor till bruks sen börjar tävlingarna igen (Y)(Y) 
Det enda som suger ed vintern är att sm ska gå i bergebo huhuhuhuhuhh :(:@ vill ju åka långt det är det som är kul!
aja , maja ska åka i vårt lag på staffetten iaf;D

veckan varit rätt lugn nu ska jag snart iväg å träna men skriver snart igen

never say never

/c 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0