söndag ja

Hallå där världen! hehe ja alla våra läsare. Idag skiner solen och jag sitter inne och måste skriva engelska?! eller ok jag har nyss varit ute och åkt rullskidor distans i en och en halv timme, så jag har inte bara suttit inne. Grejen är den att jag nyss började plugga men det känns som att jag gjort det ungefär hela dagen? måste bli bättre på det här alltså. Och så måste jag jobba på BRA idag eftersom att jag åker på USM onsdag-söndag nu i veckan vilket gör att jag missar eller ja slipper skolan och måste jobba såhääääääääääääääääääääääääääääääär mycket nu istället som jag inte kan för att det är så tråkigt hehe. Men ett försök till att plugga ska jag göra, med hela mitt hjärta (H) nej nu ska jag äta. hej hopp /e

ps. jag har inte träffat maja på seriöst typ över en månad!!! saknar henne gör jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0