SÖNDAG. SUNDAY. DOMINGO. DIMANCHE. SONNTAG. SUNNUTAI. NEDJELJA. NIEDZIELA. SAKMEDIENIS

..tro mig jag kan språken utantill

jag var me pauline hela dagen igår! as kul är den flickan. sen va jag hemma ett tag sen ja nästan så gott som fick jag order av en moa att jag skulle sova där... jahapp tänkte jag. vi skulle ju ändå inte åka till torsby förens på kvällen idag(söndag) så visst.  men de va kul! aas kul! så jag och moo gick upp med tuppen för hon skulle på dalalagstränning och nu är jag hemma. ska packa idag men jag vet ju inte vad jag ska ha med mig så de blir rätt svårt alltså jag fattar ingetning. jag är bara väldigt glad över att jag inte ska springa lidingöloppet hhahahahha (emma gör de) aaaaas skönt alltså.. när emma kommer hem så ska jag säga till henne att lägga in filmer på här (jag vet inte hur man gör) på moa hohohoohohohohohohoohohohohohohohohohoohohohoohoh och msås ka jag lägg ain bilder från telefonen så de kommer nnog kanske under dagen ddådå..:)

hhihi hedådå
m dahlqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0