torsby + onsdag + söt bild

i söndags åkte vi till torsby. i måndags gick vi upp typ¨vet inte rikgit och va med simon första lektionen men dom hade klassråd. mindre roligt rätt segt alltså. sen träffade vi syo så sa han massa. sen gick vi runt lite och kollade och så sen åt vi potbullar. sen tränade vi styrka och skidor i tunneln från 20 i 1 till 3 tror ja. sen gjorde vi inte så mkt mer. sen på tisdagen först teori sen kollade vi på någon som åkte nått test på band sen åkte vi skidor i tunneln. sen åkte vi hem och gick med alla TUNGA väskor till bussen och åkte hem sen direkt hemma åkte vi på skidupptakt jag vet inte rikigt vad jag gjorde där egentligen men jaa ja va där.

idag är det onsdag och jag har haft elevensval. hälllre de än skola iallfall. :) sen träffa ja moa och sen åkte vi rull länge intervaller och vi va as bra!!! nu är det idol och jag vill inte att någon ska åka ut eller bara några. men jaaaa!!! pussissssssssssssss ////////////m


älskar bilden bara pungt
folksam 09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0