uppdatering från usm i orjentering

faaaaaaaaan a drygt skrev nyss värsta långa inlägget men ååå de försvann!!!  jag får väll göra ett förök till att bölrja om....

emma och dom är på usm i hälsningland? halland? något på h iallfall.. och de går inge vidare tydligen. igår va de sprint. idag var de lång och så här stod de på smset jag fick av elin brännis: emma bröt påväg till 2an, maria gick inte bra och var jätte arg och jag stod ute i skogen och funderade på åt vilket håll jag skulle springa för att komma till civilisationen. Det slutade med att jag ramlade i en myr och låg där hur länge som helst och bara skrattade :D så gick dagen:D.... hahahah hon verkade ju glad ändå!:D jag tyckte de va lite kul.. de är inte bara jag som blir vilse i flera timmar :D h1h1h1h1. emma tänkte så mkt så hon fick ta tre aledon .. de va tydligen ganska så svår bana.. typ alla bröt lät de som, synd.

idag har jag varit i maserhallen och tittat på handboll sm hela dagen borlänge ( hampus gamla lag ) vann en stort och förlorade en stort. hampus har också spelat sm idag. eller inte han men hans lag. dom hade tydligen vunnit med 32-14 om jag inte minns helt fel. ja snart kommer de folk hit. G O T T. men sen lämnar jagnog folket för att vara social med mina vännor.


en fin bild. bara för jag ville dådå.

heddaaaaa nu är jag hungrig!!!!!!!

MEN ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH NU HITTAFE JAG DE GAMLA INLÄGGET!! vilken miss..
MAJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0